طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: بخشدار مرکزی طبس گفت: جوانان ایران اسلامی در واقعه 9دی كه كمتر از وقايع صدر انقلاب و دفاع مقدس نبود، با تكيه بر فرمايشات حضرت امام و منويات مقام معظم رهبري، حمايت قاطع خود را از مواضع ولائی و خدمتگذاران مخلص اعلام كردند.


"احمد طالبیان مقدم" گفت: حماسه 9 دي 88 يك حماسه تاريخي و بيادماندني و فراموش نشدني براي همه ماست كه مردم، با بصيرت و آگاهي كامل وارد عرصه شدند و با توجه به اينكه دشمنان انقلاب اسلامي، چشم به نابودي نظام دوخته بودند و پايه هاي نظام را براي نسل جديد بي اساس جلوه می دادند، بازهم همچون سالهای دفاع مقدس نسل جوان انقلاب مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

وی با تاکید بر اینکه منویات مدبرانه مقام عظماي ولايت و بصيرت و بينش و آينده نگری ايشان حماسه 9دی را آفرید، افزود: جوانان ایران اسلامی در اين واقعه ملي كه كمتر از وقايع صدر انقلاب نبود، با تكيه بر فرمايشات حضرت امام و منويات مقام معظم رهبري، حمايت قاطع خود را از مواضع ولائی و خدمتگذاران مخلص اعلام كردند.

این مقام مسئول رخداد عظیم 9دي را درس عبرتی برای دشمنان خارجی و داخلی خواند و گفت: كشورهاي خارجي كه همواره دنبال به چالش كشيدن نظام مردمی ایران هستند، با اين حركت انقلابي مردم كه نمادی از حضورشان در عرصه های ملی و حماسه های سال 57 محسوب می شد، برگ زرين دیگری بر افتخارات نظام مردمی ایران اسلامی بود.

بخشدار مرکزی طبس یادآور شد: اصل يك نظام پايدار، مردم و ولايت فقيه هستند كه مرجعيت نيز مكمل اين پايداري است و امروزحضور عالم فرزانه و دانشمندي همچون رهبري عزيزمان، مدعيان سياست و رهبري را زمين گير كرده و مردم و بویژه نسل جوان، در پي بينش و بصيرت عميق اسلامي به نظام و ولايت تكيه کرده و در صحنه های سياسي كشور حضور مفتخرانه و حماسی خود را در حمایت از ارزشهای اسلامی به نمایش مي گذارند.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا